آیا نماشویی ساختمان کاری پر خطر و پر ریسک است
نوشته شده توسط : admin

قبل از شروع کار نماشویی ساختمان همیشه نگرانی های از بابت خرابی و از بین رفتن  سطح و رنگ نما در بین کارفرما ها وجود دارد اما علت این نگرانی چیست و چرا همیشه عمل نماشویی ساختمان از بابت همین باور های غلط به تعویق می افتد، عمل نماشویی ساختمان نه تنها باعث زیبایی نمای شما می شود بلکه استحکام و مقاومت نمای شمارا نیز بالا می برد زیرا نماشویی ساختمان باعث از بین رفتن آلودگی ها و کپک و جرم در نمای ساختمان شما می شود و بدین سبب نمای ساختمان شما، زیبایی بی نظیری پیدا خواهد کرد که در این صورت مسلما بر قیمت آن تأثیر محسوسی خواهد گذاشت. برای اینکه بدانید عمل نماشویی ساختمان به چه صورت انجام می گیرد باید اول بدانید سطح نمای ساختمانتان از چه جنسی است زیرا بسته به جنس سطح نمای شما عمل نماشویی ساختمان بسیار متفاوت خواهد بود مثلا اگر سطح ساختمانتان از جنس سنگ است معمولا با روش های خشن مثل واتر جت و واتر سند بلاست، نماشویی ساختمان انجام  می گیرد و اگر در حین عمل نماشویی ساختمان قسمتی از سنگ نما دچار شکستگی شد تیم نماشویی ساختمان موظف است تعمیرات لازمه را انجام دهد. برای آنکه با تمام مراحل نماشویی ساختمان آشنا شوید و دیگر نگرانی از بابت شستشوی نمای خود نداشته باشید بهتر است با تیم مشاوران ما که دوره های تخصصی این کار را دیده اند تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید تا بتوانید با آسودگی خاطر کار نماشویی ساختمانتان را انجام دهید.

 

نماشویی ساختمان برای سطح نما های فرسوده چگونه است

در امر نماشویی ساختمان با توجه به قدمت نما، نوع نماشویی ساختمان بسیار متفاوت خواهد بود مثلا اگر ساختمان عمر بیشتر از ۵۰ سال داشته باشد باید با ظرافت زیادی کار نماشویی ساختمان اجرا شود تا به سطح نمای ساختمان آسیبی نرسد. اما اگر ساختمان جزو آثار باستانی باشد چه باید کرد؟ برای این کار باید قبل از شروع کار با سازمان میراث فرهنگی هماهنگی های لازم را داشت تا حتی الامکان به این آثار ارزشمند آسیبی وارد نشود. تیم نماشویی ساختمان کارویس با در نظر گرفتن هدف خود یعنی نماشویی و تعمیر ساختمان های فرهنگی، هنری، اجتماعی تیمی متخصص و آموزش دیده ای را برای این کار قرار داده تا به این نوع ساختمان ها بتوان کمک بیشتری کرد و حال خوبی را به آنها هدیه داد.

 

انواع آلودگی هایی که باعث از بین رفتن نما می شوند وعمل نماشویی ساختمان را دچار مشکل می کنند

آلودگی ها مخصوصا در کلان شهر هایی مثل تهران بسیار بیشتر است، این نتیجه تردد زیاد خودروها و استفاده از ابزار آلات صنعتی و از بین رفتن بخش عمده ای از درختان و فضای سبز است که همین ها آلودگی های زیادی  به ساختمان ها می رساند و باعث از بین رفتن زیبایی اولیه ساختمان می شود و نیاز به نماشویی ساختمان را ایجاب می کند. از انواع آلودگی ها می توان به باران های اسیدی اشاره کرد که آثار زیان باری بر تمام موجودات زنده و بر نمای ساختمان ها دارد و اگر عمل نماشویی ساختمان به موقع انجام نشود می تواند باعث خوردگی و از بین رفتن سطح نما بشود که اگر این اتفاق افتاد دیگر نماشویی ساختمان فایده ای نداشته و باید کل نما را تعویض کرد و خسارات مالی بیشتری را متقبل شد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

آیا نماشویی ساختمان کاری پر خطر و پر ریسک است





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: